Wszystkie prawa zastrzeżone © 2020 Studio Teatralne Kadr
Andre de la Cruz
Brazylijski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, scenarzysta, dramatopisarz, reżyser teatralny i filmowy. Absolwent Wydziału Aktorskiego Universidade Federal do Rio de Janeiro (UNIRIO) i Akademia Filmu i Telewizji w Warszawie. Scenarzysta i członek SBAT (Stowarzyszenie Brazylijskich Pisarzy Teatralnych) od 1997. Był nauczycielem historii teatru oraz technik aktorskich w Szkole Teatralnej Leonardo Alves w Rio de Janeiro. Przez lata był wykładowcą kultury brazylijskiej w Centrum Studiów Latynoamerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego (CESLA). Otrzymały łącznie 14 nagród wśród nich Grand Prix za reżyserię spektaklu „Samotne serca” (Corações Solitários) podczas „Spotkań Teatralnych Ameryki Południowej” (1999) oraz Grand Prix za reżyserię spektaklu „Mariana” w III Festiwalu Monodramu „Monoblok” w Gdańsku (2012). W 2016 otrzymał "Złote Serce" jako jeden z bohaterów książki „Perły pod Giewontem”. W 2017 r. założył Studio Teatralne Kadr.
Grzegorz Mrówczyński
Aktor i reżyser teatralny, pedagog, dyrektor artystyczny teatrów. Były dyrektor teatrów w Bydgoszczy, Poznaniu i Jeleniej Górze. Nagradzany za prace reżyserskie w kraju i zagranicą głównie za inscenizację utworów Cypriana Kamila Norwida, Witolda Gombrowicza i Tadeusza Różewicza. Od 2009 roku związany z Teatrem Rampa w Warszawie, a także współpracujący z TEATREM XL.
Miriam Aleksandrowicz
Polska aktorka głosowa oraz reżyserka teatralna i dubbingowa. Jedno z najbardziej doświadczonych i znanych reżyserów polskiego dubbingu. Córka pionierki zawodu Zofii Dybowskiej-Aleksandrowicz. Na stanowisku reżysera była związana ze Studiem Kobart, Master Film, Synthesis Media, Studiem GREEN, a obecnie jest etatową reżyser w Studiu Sonica. Miriam Aleksandrowicz najbardziej znana jest z dubbingowania Shenzi w „Królu Lwie” i babci w „Czerwony Kapturek – Prawdziwa historia”.
Olga Rusin
Śpiewaczka, aktorka, pedagog. Jako pedagog, prelegent prowadziła wykłady, audycje i warsztaty w Narodowym Instytucie im. Fryderyka Chopina. Współpracowała między innymi z Teatrem Powszechnym i Teatrem Studio w Warszawie, przygotowując aktorów do zadań sceniczno- muzycznych. Jako solistka zwionzana była z Narodowym Teatrem im L.Janacka w Brnie, Teatrem Polskim w Poznaniu czy Operą kameralną w Warszawie. Jest laureatką prestiżowych nagród na międzynarodowych konkursach wokalnych, takich jak pierwsze miejsce za interpretację utworów W.A.Mozarta na konkursie muzycznym “Prof.Dr. Josef Dichler & Kimiko Sato Wettbewerb“ (Wiedeń 2016). Od dwuch lat pracuję z młodymi adeptami sztuki aktorskiej ucząc impostacji głosu w Studio Teatralnym "Kadr".
Jolanta Sikorska
Pedagog teatralny i reżyser. Założycielka Teatru 59 Minut w Warszawie. Od wielu lat lider artystyczny projektu Brave Kids.
Aleksandra Walusiak
Aktorka, wokalistka. Absolwentka Policealnego Studium Aktorskiego w Olsztynie. Zadebiutowała w 2010 roku na deskach Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie w spektaklu Intermedia staropolskie w reżyserii Cezarego Ilczyny. Współpracowała z Centrum Kultury w Gdyni. Autorka i wykonawczyni recitalu Prosta historia. Od 2017 r. aktorka Teatru XL w Warszawie. Wraz z Fundacją Act 4 Art im. Meisnera oraz Fundacją Metamorfozy prowadzi cykliczne projekty dla mieszkańców Warszawy "Zapisane w listach" . W listopadzie 2019 r. została zaproszona do współpracy przez Instytut Duński w Warszawie. Od sierpnia 2016 r. pracuje w Laboratorium Meisnera jako instruktorka technik aktorskich w specjalizacji Technika Meisnera. Prowadziła zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim dla uniwersyteckiego Teatru Rusycystów. Cyklicznie współpracuje z Letnią Szkołą Akademii Sztuk Scenicznych PAPA w Poznaniu. Od 2017 r. pracuje w Studiu Teatralnym KADR, gdzie wprowadza młodych adeptów sztuki aktorskiej w tajniki Techniki Meisnera.
Wojciech Medyński
Aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i impro. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Filmową im. Leona Schillera w Łodzi (2000 r.). oczucie humoru, refleks i solidny warsztat aktorski to atuty, które Wojciech Medyński wykorzystuje w nowej formie teatralnej jaką jest IMPRO. Od 2010 roku współtworzy jedyną w Polsce, profesjonalną, aktorską grupę teatralną Ab Ovo Teatr Improv, która zajmuje się trudną sztuką improwizacji. Tu nie ma rozpisanych ról i sztywnego scenariusza - publiczność decyduje o przebiegu spektaklu, a aktorzy grają wszystko to, o co widzowie poproszą.
Diana Karamon
Aktorka, reżyserka, specjalista dramy i Teatru Forum. Pedagożka teatru, pracująca indywidulanie i z grupami. Certyfikowana rezydentka, Centrum de Teatro di Oprimido w Rio de Janiero w 2015 roku. Założycielka i Prezeska Fundacji Międzynarodowych Inicjatyw Artystycznych ARENA , która pozostaje w ścisłej współpracy z ośrodkami kultury w Polsce i poza jej granicami: CREARC Francja, Istituto Teatralo Europea Włochy, Teatr Litensky OMSK, Theater Frankfurt - Oder, CTO Rio de Janeiro etc., celem współpracy i wymiany artystów oraz poszukiwań twórczych. Od 2013 Dyrektorka Artystyczna TEATRU XL w Warszawie.
Agnieszka Senderowska-Rucińska
Aktorka, improwizatorka, instruktorka, tancerka. Z teatrem związana od ponad dekady zarówno występując na scenie, jak i współtworząc spektakle oraz prowadząc zajęcia z zakresu tańca jazzowego, ruchu scenicznego i improwizacji teatralnej.
Nieustannie stara się poszerzać swoją wiedzę i umiejętności biorąc udział w projektach, warsztatach i konkursach międzynarodowych.
Obecnie jest członkinią kilku grup artystycznych : Teatru Improwizacji Afront, Teatrze Itakzagramy, Teatru Temat oraz Teatru Tańca Test.
Ireneusz Wojaczek
Grafik, rzeźbiarz, wszechstronny aktor. Swoje umiejętności plastyczne doskonalił kończąc Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie na wydziale rzeźby. Teatrem zajmuje się od 8 lat, kształcił swoje umiejętności w Warszawskim Centrum Pantomimy oraz w Studio Teatralnym Kadr. Czynnie uczestniczył w wielu kursach i warsztatach prowadzonych przez wybitnych aktorów i reżyserów, takich jak Lionel Menard, Aleksander Neander, Wolfram Bodeker, Greg Goldston, Radim Vizvary. Współpracował z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie, Warszawską Operą Kameralną, Teatrem Dramatycznym m. st. Warszawy, Teatrem Wielkim im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu i innymi instytucjami kulturalnymi. Występował również na wielu festiwalach w kraju i za granicą. Jego hobby to poszukiwanie sposobów osiągnięcia głębokiego relaksu, praca oddechem, dlatego od wielu lat uprawia Freediving – nurkowanie na wstrzymanym oddechu.
Agata Augustynowicz
Absolwentka Wiedzy o Teatrze oraz Filmoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Podyplomowych Studiów Reżyserii Teatru Dzieci i Młodzieży na Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, filia we Wrocławiu. Scenarzystka, autorka publikacji poświęconych kreatywnym metodom pracy z uczniem (na łamach „Polonistyki” i „Życia szkoły”). Specjalistka do spraw Edukacji w Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Aneta Gidelska
Absolwentka wydziału aktorskiego Krakowiskich Szkół Artstycznych i Animacji Społeczno – Kulturowej w Warszawskim APSie. Jej aktorska przygoda rozpoczęła się na warsztatach teatralnych z aktorką Dorotą Bierkowską i Lidią Niewęgłowską. Pierwsza i najbardziej pamiętna rola to Panna Młoda w spektaklu „A to Polska – właśnie” na podstawie „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Uczestniczka warsztatów teatralnych ze Stanisławem Dembskim w Teatrze Park i z Tomaszem Zaródem w Teatrze Na Progu. W spektaklu dyplomowym pt.: Dusia, Ryba, Wal i Leta w reżyserii Jana Korwin Kochanowskiego zagrała Dusię, zmagającą się z rozwodem matką dwójki dzieci. Grała w teatrze Bez przesady, w teatrze dla dzieci Foremka i Edu Artis. Łącząc swoje kierunki prowadzi zajęcia teatralne dla dzieci i dorosłych. Na zajęciach skupia się głównie na kontakcie z partnerem, zabawie i „byciu tu i teraz”. Wolne chwile spędza ze swoimi dwoma psami, maluje abstrakcje i czyta Stephena Kinga.